Typy apartamentów:
Apartament z jedną sypialnią typu standard - cena od 350 zł/doba
Pokój dwuosobowy - cena od 250 zł/doba
Apartament typu studio - cena od 400 zł/doba
Apartament typu studio - cena od 450 zł/doba
W kwotę podawaną Gościom wliczona jest opłata miejscowa wynosząca 5 zł/osoba/doba.
Parking dla gości (bez rezerwacji miejsc) jest udostępniany bezpłatnie.
Akceptujemy pobyt zwierząt bezpłatnie.
Ceny mogą ulegać zmianie.
Regulamin Apartamentów Dębowa 3
Aby zapewnić naszym Gościom spokojny i bezpieczny pobyt w naszych apartamentach, opracowaliśmy niniejszy regulamin.
Szanowni Państwo - będąc naszymi Gośćmi akceptujecie regulamin Obiektu Apartamenty Dębowa 3.
- Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów oraz warunki pobytu. Prezentowany regulamin stanowi integralną cześć umowy wynajmu (rezerwacji). Każda osoba, która dokonuje rezerwacji, jednocześnie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
- Definicje:
Gość, Klient – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu zapisów Kodeksu Cywilnego, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego (umowa wynajmu Apartamentu, rezerwacja).
Obiekt - Apartamenty Dębowa 3 w Polanicy-Zdroju przy ul. Dębowej 3, 57-320.
Apartament – lokal opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej debowa3.pl lub na platformach pośredniczących w prezentowaniu ofert (m.in. Booking), który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.
- Doba hotelowa trwa od godz. 16:00 pierwszego dnia pobytu Gościa do godz. 12:00 ostatniego dnia pobytu określonego w potwierdzonej rezerwacji.
- Klucze do apartamentu dostępne są w skrytce przy drzwiach wejściowych. Kod dostępu do skrytki oraz kod do domofonu drzwi wejściowych budynku jest przekazywany Gościom poprzez e-mail/SMS/wiadomość na platformie Booking.com.
- Opłatę za pobyt uiszcza się z góry, najpóźniej w dniu przyjazdu, poprzez przelew bankowy (koniecznie potwierdzenie płatności lub zaksięgowanie środków na koncie) lub poprzez płatność na platformie Booking.com.
- Rezerwacje dokonane mailowo lub telefonicznie można odwołać nie wcześniej niż na 7 dni przed datą zameldowania. W szczególnych wypadkach okres ten może wynosić 48h przed rozpoczęciem doby hotelowej, jednak procedura ta odbywa się po wcześniejszym kontakcie i uzgodnieniu z obsługą Obiektu. Jeśli klient dokonał wpłaty zaliczki za anulowany pobyt zostaje ona zwrócona na konto bankowe, z którego została dokonana płatność, w terminie do 14 dni od daty zameldowania.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa z przyczyn niezależnych od Obiektu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
- Oddanie kluczy odbywa się poprzez pozostawienie ich w skrytce według instrukcji opisanej w Informatorze dostępnym w apartamencie.
- W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych, e-papierosów. Dopuszcza się palenie na balkonie/tarasie przynależnym do lokalu.
- W apartamentach zabrania się organizowania imprez towarzyskich uciążliwych dla innych Gości Obiektu.
- W obiekcie obowiązuje przestrzeganie ciszy nocnej w godzinach 22:00 - 6:00.
- Gość apartamentu ma obowiązek stosowania się do regulaminu Obiektu dostępnego na stronie www.debowa3.pl oraz do zasad współżycia społecznego.
- Gość w dniu zameldowania powinien niezwłocznie zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego apartamentu w dniu zameldowania, równoznaczne jest z tym, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
- Za usterki powstałe z winy Gościa, nie wynikające z normalnego użytkowania, będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna ustalona na podstawie kosztów naprawy wyrządzonych szkód.
- W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu Gość jest zobowiązany do poinformowania obsługi oraz uiszczenia opłaty w wysokości 300 zł. Wówczas Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Gości pozostawione w apartamencie.
- Liczba osób przebywająca w apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej podczas rezerwacji.
- W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności Obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu na inny o takiej samej klasie lub wyższej, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji i zwrotu wpłaconej kwoty za rezerwację.
- Oferowany przez Obiekt parking jest monitorowany, niestrzeżony. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za parkujące pojazdy. Parking jest oferowany Gościom bezpłatnie. Obiekt nie prowadzi rezerwacji miejsc parkingowych.
- Gość ma prawo do zgłoszenia reklamacji usługi wynajmu. Pod pojęciem reklamacji należy rozumieć wszelkie wnioski, skargi i zażalenia dotyczące:
- zastanych lub występujących warunków pobytu w wynajętym apartamencie odbiegających od standardu określonego w katalogu lub publikowanej informacji,
- stwierdzonych usterek lub braków w wyposażeniu apartamentu odbiegających od standardu określonego w katalogu lub publikowanej informacji,
- zależnych od właściciela Obiektu okoliczności mających istotny wpływ na standard pobytu w apartamencie.
- Reklamacje winny być zgłaszane w formie pisemnej lub równoważnej formie elektronicznej do obiektu Apartamenty Dębowa 3 poprzez adres e-mail: info@debowa3.pl lub na adres: GBM Budownictwo sp. z o.o., ul. Wałbrzyska 16A, 52-311 Wrocław.
- Gość w reklamacji powinien podać swoje dane personalne wraz z aktualnym adresem korespondencyjnym, adresem poczty elektronicznej, numerem telefonu kontaktowego.
- Reklamacja powinna zawierać oznaczenie apartamentu zajmowanego przez reklamującego, datę pobytu oraz kompletny opis sytuacji podlegającej reklamacji oraz precyzyjne określenie roszczenia.
- Reklamacje posiadające wymagana formę oraz treść będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania ich przez Obiekt.
- Korespondencja niespełniająca warunków określonych w pkt. 22 i 23 Obiekt pozostawia bez rozpatrzenia.
- Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do podjęcia działań w celu realizacji rezerwacji zgodnie z art 6 ust. 1 lit. b i f RODO.
- Zabrania się wykorzystywania sprzętu RTV znajdującego się w apartamentach do odtwarzania utworów objętych prawem autorskich, do których Gość nie nabył wcześniej praw. W szczególności zabrania się odtwarzania we wskazanej formie utworów twórców należących do organizacji STOART (stoart.org.pl).
- Gość dokonujący rezerwacji w obiekcie Apartamenty Dębowa 3 akceptuje niniejszy regulamin i jest zobowiązany do jego przestrzegania.
- Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
RODO
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GBM Budownictwo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Wałbrzyskiej 16A, 52-311 Wrocław,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – kancelaria@giodo.gov.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą̨ w celu realizacji umowy Podstawą do przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt 1 lit. b i f RODO,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą̨ wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz dostawcy usług dodatkowych przy których rezerwacji pośredniczymy,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą̨ przez okres 1 roku,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy / ich niepodanie może skutkować́ odmową realizacji usługi.
Regulamin wchodzi w życie dn. 01.07.2023 do odwołania.